کد خبر: ۸۵۰۶۱۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

عکس| ناراحتی همسر مسی از شروع کار لئو

لیونل مسی در پی اس جی نتوانست روند خوبی را داشته باشد. فوق ستاره آرژانتینی با این امید راهی پاریس شد تا پنجمین قهرمانی اروپایی خود را کسب کند، اما نتوانست در سطح انتظارات ظاهر شود و با انتقاد‌های زیادی از جانب هواداران مواجه شد.
عکس| ناراحتی همسر مسی از شروع کار لئو
آفتاب‌‌نیوز :

مسی با خاطره بدی از پاریس جدا شد. لئو در تابستان شانس بازگشت به تیم سابقش بارسلونا را داشت اما در نهایت به گفته خودش تصمیم گرفت که زندگی آرام تر و کم استرس تری را تجربه کند و راهی اینتر میامی شد تا در جایی بازی کند که فشار فوتبال در آن خیلی کمتر است.

البته به نظر می رسد که زندگی در میامی برای خانواده مسی خوشایند نیست. آنتونلا روکوتزو همسر مسی پس از ورود به میامی، تصویری از این شهر منتشر کرد و نوشت:" یک شروع جدید." اما نکته عجیب این بود که از شکلک قلب در کنار شکلک یک چهره ناراحت و بغض کرده استفاده کرده است. در حقیقت برخی تصور می کنند که همسر مسی با این شکلک می خواسته نشان بدهد که از حضور در میامی خوشحال نیست و ترجیح می داده که در جای دیگری زندگی کند.

البته همسر مسی در میامی تنها نخواهد بود چرا که النا گالرا همسر سرجیو بوسکتس نیز در ماه های آینده در کنارش خواهد بود. شایعاتی در مورد پیوستن سوارز به اینتر میامی نیز وجود داشت که محقق نشد. در حقیقت همسران مسی و سوارز رابطه خوبی با هم داشتند و قطعا همسر لئو خیلی دوست داشت که سوفیا بالبی را هم در کنار خود در میامی داشته باشد.

عکس| ناراحتی همسر مسی از شروع کار لئو

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین